Gandia amb ulls matemàtics

El 14 de juny alumnat de 4t ESO i 1r Batxillerat van recórrer el centre històric de Gandia realitzant activitats on es plantejaven una sèrie de qüestions matemàtiques.

Han realitzat una pràctica matemàtica amb l'objectiu de descobrir i aplicar en el seu entorn immediat els conceptes i procediments apresos a l'aula. Aquesta atractiva activitat, anomenada Gandia amb ulls matemàtics, connecta l'aprenentatge formal amb la realitat, mostrant tota la matemàtica que ens envolta, de la presència de la qual no som sempre conscients.

Els i les alumnes aprenen així que el llenguatge matemàtic és útil i els ajuda a interpretar el món, les matemàtiques ens ajuden a interpretar la geometria de carrers i edificis, donen models per fer simulacions de moviments de trànsit i persones.

Catalan English Finnish French Greek Italian Norwegian Spanish