Activitats Jardí Botànic i El Mon Microscòpic

L’alumnat de Biologia de 4t d’ESO han visitat el Jardí Botànic de la Universitat de València. Aquest museu viu té com a missió popularitzar el món vegetal fomentant el seu estudi, ensenyament, divulgació i conservació, així com el seu ús sostenible. L’alumnat ha fet un recorregut guiat pel jardí i un taller als seus laboratoris. A continuació s'ha traslladat al campus de Burjassot on ha visitat el museu de Ciències Naturals inaugurat el passat mes de febrer, i ha fet un recorregut guiat per conèixer les característiques dels exemplars que allí es conserven que són de gran importància científica i històrica.

Al mateix temps l’alumnat de biologia de 1r de batxillerat ha fet l’activitat “Descobreix el món microscòpic” en el Campus de Burjassot, que té com objectiu donar a conèixer a l’alumnat de batxillerat les tècniques més avançades en microscòpia electrònica que actualment s’utilitzen en la investigació.

Catalan English Finnish French Greek Italian Norwegian Polish Spanish