XarxaLlibres: lliurament de llibres 2018-2019

El lliurament dels llibres del programa Xarxa Llibres es farà els dies 5, 6 i 7 de setembre en horari que es publicarà el dia 3 de setembre.

Matrícula 2018-2019

Als següents arxius es poden consultar les dates del procés de matriculació per al curs 2018-2019.

Llibres de text 2018-2019

A l'arxiu adjunt es poden consultar els llibres de text per al curs 2018-2019.

XarxaLlibres: instruccions per a les famílies

Al següent arxiu es pot consultar la informació per a las famílies del programa Xarxa Llibres.

Taller de rap en 1r d’ESO

Dins de la setmana de Safor Literària el nostre institut va participar en un divertit taller de rap per a l'alumnat de 1r d'ESO. Dani Vidal, assessor del CEFIRE, va fer tres sessions explicant els mecanismes rítmics i lletrístics per a composar una cançó en l'estil RAP per denunciar la violència contra les dones. La lletra es va composar entre l'alumnat de cada un dels tres grups, que també la van cantar. Teniu el resultat en els arxius següents.

L’IES Ausiàs March en el Rosquilletres

Diumenge 10 de juny Raül Frau, Alba López i Sara Ndongar, de 2n ESO, van participar en el programa de ràdio d'Àpunt “ROSQUILLETRES”. Aquest concurs radiofònic consisteix en lletrejar una paraules amb diferents nivells de dificultat, localitzar el barbarisme i recordar d'una cançó en valencià alguna dada o paraula clau.

En arribar a l’espai cedit per l’ajuntament per a la gravació, el presentador va recordar les instruccions del concurs, així com van assajar una xicoteta presentació individual per a trencar el gel. Una vegada feta la lectura de la «Postal», una breu ressenya de l’IES Ausiàs March i de Gandia, començà el concurs, amb certs nervis però amb molta expectació.

Finalment els nostres tres alumnes van acabar imposant-se per puntuació a l'altre IES d'Elx, que també va fer una gran actuació. Si escolteu el podcast, notareu, sobretot, les paraules de satisfacció per haver-hi participat en aquesta experiència tan estimulant de la nostra ràdio valenciana acabada d'estrenar.

Com a colofó, van rebre de regal uns còmics de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua.

«IniciaAnterior12345678910SegüentFinal»
Catalan English Finnish French Greek Italian Norwegian Spanish