Assistent d’admissió telemàtica

Al seguent enllaç es pot consultar l’assistent d'admissió telemàtica d'educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria i batxillerat.

Matrícula 2018-2019

Als següents arxius es poden consultar les dates del procés de matriculació per al curs 2018-2019.

Calendari inscripcions telemàtiques a FPB, CFGM i CFGS

Al següent arxiu es pot consultar el calendari d’inscripcions telemàtiques a FPB, CFGM i CFGS per al curs 2018-2019.

“Dins teu hi ha un científic: descobreix-ho!”

L’alumnat del departament de Biologia i Geologia que participa en el projecte “Dins teu hi ha un científic: descobreix-ho!” ha preparat activitats per a alumnes de primària. Han estat al laboratori de ciències per fer aquestes activitats alumnes de sisè dels col·legis Benipeixcar, Joan Martorell i Montdúver. Amb l’ajuda dels seus monitors i monitores, estudiants de 3r i 4t d’ESO i 1r i 2n de batxillerat, han utilitzat el mètode científic per fer descobriments sorprenents. Hauran descobert que al seu interior hi ha un científic? Nosaltres pensem que sí!

Concurs de fotografia “El Medi Ambient a la Safor” Primavera 2018

El Departament de Biologia i Geologia felicita les guanyadores i els guanyadors del concurs de fotografia “El Medi Ambient a la Safor”, primavera-2018. El jurat del concurs vol ressenyar que el treball de selecció ha estat molt difícil per la gran qualitat de les fotografies presentades. Per això donem l’enhorabona a tots els participants i us animem a continuar participant en les properes edicions. Els premis, patrocinats per l'AMPA es lliuraran a final de curs.

Jornades de Teatre Clàssic a Sagunt 2018

El passat dilluns 16 d’abril, l’alumnat de Cultura Clàssica, Grec i Llatí, acompanyat en aquest cas per un grup de segon d’ESO amb el seu tutor, va assistir un any més a les Jornades de Teatre Clàssic que tenen lloc a Sagunt.

L’obra representada va ser Les Suplicants d’Esquil, que tracta un tema tan actual com és el del maltractament a les dones. El grup que la representava havia preparat una posada en escena molt emotiva pero va quedar un poc deslluïda pel fet que la amenaça de pluja va impedir que es poguera connectar la megafonia amb la música.

De totes maneres vam disfrutar de la representació i de les hores que vam passar dalt al castell.

«IniciaAnterior12345678910SegüentFinal»
Catalan English Finnish French Greek Italian Norwegian Spanish