Premis Extraordinaris al Rendiment Acadèmic en Primària

Josep Bou Sabater i Sandra Mayor Aroca, que cursen actualment 1r d’ESO en el nostre centre, han obtingut el Premi Extraordinari al Rendiment Acadèmic d'Educació Primària corresponent al curs 2017-2018. Actualment participen en el projecte plurilingüe experimental que hem iniciat en 1r d'ESO aquest curs 2018-2019.

La seua tutora, Àngels Roselló, els ha preparat un pastís per a celebrar-ho amb la resta d'alumnat del grup.

Els donem l’enhorabona, així com a les famílies i al CEIP Joan Martorell, centre on van cursar l'Educació Primària.

Erasmus+ KA2 “Being a global citizen and future skills”

Durant la setmana del 22 al 26 d’octubre hem rebut la visita de vuit professores de Finlàndia i Polònia com a primera fase del projecte Erasmus+ KA2 “Being a global citizen and future skills” del qual el nostre centre forma part.

Al llarg d’estos cinc dies s’han treballat les tasques a fer en les pròximes mobilitats a Finlàndia (abril 2019) i Polònia (octubre 2019) en les quals participarà alumnat de 4t d’ESO.

Acompanyades sempre per professorat de l’institut, les professores han participat també en diverses activitats i visites en la nostra ciutat i en València.

Volem agrair l’Ajuntament de Gandia i totes les entitats que han col·laborat amb nosaltres al llarg de la setmana perquè la seua tasca ha enriquit enormement l’experiència de tots i totes.

Congrés TIC i Educació

Els proppassats 5 i 6 d'octubre, un grup de professorat del nostre centre va participar en el I Congrés TIC i Educació celebrat en el Campus de Gandia de la UPV. Amb el títol L'aula oberta a la societat digital, la Conselleria d'Educació pretén que siga un punt de trobada, d'intercanvi i de dinamització per al professorat de la Comunitat Valenciana, en el camp de les tecnologies aplicades a l'educació i a l'aprenentatge, i una porta per obrir l'aula a la societat digital a través de l'actualització científica, didàctica i metodològica.

Premi extraordinari d’Educació Secundària

La nostra alumna Nerea Marzá Sánchez, que actualment cursa 1r de batxillerat humanístic, ha aconseguit el premi extraordinari al rendiment acadèmic d'Educació Secundària Obligatòria corresponent al curs 2017-2018 convocat per la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.

La comunitat educativa de l'IES Ausiàs March volem donar-li l'enhorabona tant a l'alumna com a la seua família per l'esforç i dedicació que ha mostrat durant tota l'etapa d'ESO.

XarxaLlibres: normes d'ús dels llibres

• No es poden utilitzar retoladors, bolígrafs o semblants.
  • Els exercicis s'han de fer al quadern de cada assignatura.
  • No estan permesos els subratllats.
  • Qualsevol anotació es farà en "pòsits".
  • S'han de folrar els llibres.
  • S'ha de posar una etiqueta amb nom, cognoms i grup a la part dreta inferior de la tapa per damunt del folre.

Llibres de text 2018-2019

A l'arxiu adjunt es poden consultar els llibres de text per al curs 2018-2019.

«IniciaAnterior12345678910SegüentFinal»
    Catalan English Finnish French Greek Italian Norwegian Polish Spanish