Convalidació de matèries

Es comunica que el període per a sol·licitar convalidacions de matèries per estudis musicals o per esportista d’elit és del 17 de setembre fins l’11 d’octubre.

Llibres de text 2018-2019

A l'arxiu adjunt es poden consultar els llibres de text per al curs 2018-2019.

Taller de rap en 1r d’ESO

Dins de la setmana de Safor Literària el nostre institut va participar en un divertit taller de rap per a l'alumnat de 1r d'ESO. Dani Vidal, assessor del CEFIRE, va fer tres sessions explicant els mecanismes rítmics i lletrístics per a composar una cançó en l'estil RAP per denunciar la violència contra les dones. La lletra es va composar entre l'alumnat de cada un dels tres grups, que també la van cantar. Teniu el resultat en els arxius següents.

L’IES Ausiàs March en el Rosquilletres

Diumenge 10 de juny Raül Frau, Alba López i Sara Ndongar, de 2n ESO, van participar en el programa de ràdio d'Àpunt “ROSQUILLETRES”. Aquest concurs radiofònic consisteix en lletrejar una paraules amb diferents nivells de dificultat, localitzar el barbarisme i recordar d'una cançó en valencià alguna dada o paraula clau.

En arribar a l’espai cedit per l’ajuntament per a la gravació, el presentador va recordar les instruccions del concurs, així com van assajar una xicoteta presentació individual per a trencar el gel. Una vegada feta la lectura de la «Postal», una breu ressenya de l’IES Ausiàs March i de Gandia, començà el concurs, amb certs nervis però amb molta expectació.

Finalment els nostres tres alumnes van acabar imposant-se per puntuació a l'altre IES d'Elx, que també va fer una gran actuació. Si escolteu el podcast, notareu, sobretot, les paraules de satisfacció per haver-hi participat en aquesta experiència tan estimulant de la nostra ràdio valenciana acabada d'estrenar.

Com a colofó, van rebre de regal uns còmics de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua.

Lliurament de premis Concurs de Fotografia

El passat 13 de juny va tindre lloc al nostre centre l’acte de lliurament dels premis del XXIV Concurs de Fotografia “El Medi Ambient a la Safor”. A l’acte va assistir l’alumnat que participava en el concurs i altres membres de la comunitat educativa. Els premis, patrocinats per l’AMPA, van ser lliurats pel jurat i per representants d’aquesta associació de mares i pares.

El Departament de Biologia i Geologia vol donar les gràcies per la participació i també l’enhorabona per la gran qualitat de les fotografies presentades. Animem tota la comunitat educativa a participar en la pròxima edició.

Lliurament de premis Olimpíada de Clàssiques

El passat 29 de maig va tindre lloc al Paranimf de la Universitat de València el lliurament dels premis de les olimpíades 2018. Com a guanyadors de les Olimpíades de Clàssiques van assistir a la cerimònia Dian Iskrenov Donev i Dídac Lorente Sendra, alumnes de segon de batxillerat humanístic del nostre centre. A l’acte van estar acompanyats per la directora del centre, per la seua professora de grec i llatí, pels seus familiars i per les companyes de curs, que no volien perdre’s un moment tan emotiu que posava fi a uns anys de treball i aventures amb la cultura i les llengües clàssiques. Tot el grup s’ha convertit en una xicoteta família i estes olimpíades son un poc el fruit del treball i la Il·lusió de tots i totes.

L’acte va estar presidit per la rectora de la universitat i va finalitzar amb un vi d’honor. Aprofitant l’estada van poder gaudir d’una exposició d’incunables a la biblioteca de la universitat.

«IniciaAnterior12345678910SegüentFinal»
Catalan English Finnish French Greek Italian Norwegian Spanish